WAELLER
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
spółka komandytowa

ul. Towarowa 1
83-034 Trąbki Wielkie

Tel. 58 683 01 53, 58 691 27 15
Tel. kom. 601 642 339

waller@waller.com.pl

Uniwersalność

  • Przechowywanie, oznaczanie i identyfikacja zbiorów zawierających od tysięcy do milionów różnego rodzaju dokumentów.

  • Gromadzenie dowolnego rodzaju dokumentacji.

 

Oszczędność miejsca

  • Zmniejszenie powierzchni zajmowanej przez zbiory nawet o 60 %

  • Przechowywanie ponad dwukrotnie więcej dokumentów na tej samej powierzchni.

  • Optymalna organizacja przestrzeni biurowej w niewielkich pomieszczeniach.

  • Maksymalne wykorzystanie pomieszczeń o nietypowym kształcie i wysokości.

Porównanie ilości dokumentów, jakie można zmieścić w tym samym pomieszczeniuzależnie od zastosowanego sposobu przechowywania:

Porównanie powierzchni potrzebnej do przechowania 10 mb dokumentów z uwzględnieniem przejść i zapewnienia dostepu do akt:

Porównanie powierzchni ściany potrzebnej do przechowania 10 mb dokumentów:

Oszczędność czasu i efektywność pracy

  • Skrócenie przeciętnego czasu dostępu do akt nawet o 70%

  • Jednoczesny dostęp wielu osób do zbioru dokumentów.

 

Niezawodność

  • Stałe uporządkowanie i jednoznaczna identyfikacja akt.

  • Wykluczenie w 100% możliwości pomyłki i zagubienia dokumentów.

  • Pełna informacja o dokumentach wyjętych ze zbioru.

  • Trwałość i niezawodność urządzeń.

  • Pełna gwarancja i obsługa techniczna w miejscu instalacji.

 

Bezpieczeństwo

  • Dostosowanie do obowiązujcych przepisów.

  • Spełnienie wymogów ustawy o ochronie danych osobowych.

  • Bezpieczeństwo pracy.

 

Komfort obsługi i ergonomia pracy

  • Dostosowanie do warunków i wymagań użytkownika.

  • Wygodny dostęp do wszystkich dokumentów.

  • Łatwość odszukania potrzebnych akt.

  • Możliwość wspomagania pracy systemem komputerowym.

 

Perspektywiczność

  • Nie potrzeba specjalnej adaptacji pomieszczeń.

  • Przechowywanie różnych rodzajów akt przy tym samym sposobie uporządkowania.

  • Łatwość przenoszenia i reorganizacji.

  • Możliwość nieograniczonego rozwoju zasobów.

 

Wymiar ekonomiczny

  • Zmniejszenie kosztów utrzymania powierzchni biurowej i magazynowej zajmowanej przez dokumenty.

  • Wyeliminowanie kosztów dodatkowych etatów dla pracowników obsługujących zbiory dokumentów.

  • Ograniczenie przyszłych nakładów na reorganizację i rozbudowę.

  • Wyeliminowanie kosztów napraw i konserwacji.

  • Usprawnienie działania całości instytucji.